Afscheid van New York

29 september 2022 - Central Park, New York, Verenigde Staten

Vandaag echt de laatste dag. Na alles gepakt te hebben vanmiddag naar Staten Island gereisd.  Je kunt vanaf Battersee gratis met de pond naar Staten Island. Vanaf de boot heb je een prachtig uitzicht op de skyline van Manhattan. En het Vrijheidsbeeld niet te vergeten. Wat moet dat voor al die emigranten bijzonder zijn geweest. Na vaak barre omstandigheden richting het beloofde land...

Maar goed, ik realiseerde me ook dat ik nog geen wolkenkrabbers had geplaatst. Dus bij deze.

20220928_160300En natuurlijk het vrijheidsbeeld. Het is voorbij gevlogen. Helaas zit deze prachtige reis er op. Maar nog heel veel om van na te genieten. Ik ben heel blij dat ik dit weer allemaal kan doen.

En dank zij Felicity heb ik me verder nog bekwaamd in het Engels. Elke avond scrabble in het Engels....daar leer je echt heel veel van. En heel gezellig natuurlijk.

Ik moet in Nederland maar een nieuw slachtoffer zoeken. Misschien wil Savas wel ! Er komt nog een afsluitend stukje, masr ik wil iedereen bedanken voor de betrokkenheid en leuke reacties.  Ik hoop dat jullie  het ook leuk hebben gevonden ,!

20220928_151416

1. Margriet:
    Hoi Karin,
    Wat fijn dat je zo genoten hebt. Dank voor het delen van je verhalen en je prachtige foto's!!
    Voor nu een hele goede terug reis gewenst!
  2. Karin:
    30 september 2022
    Dank je wel Margriet. We vertrekken bijna.
  3. Nicky Vernooij:
    29 september 2022
    Hoi Karin, jammer dat de reis ten einde loopt en fijn dat je zo genoten hebt. Dat blijkt ook uit je bloggen. Ik ga het echt missen om jou belevenissen te lezen. Goede terugreis en we bellen binnenkort. Lieve groet
  4. Karin:
    30 september 2022
    Dat doen we Nicky. En leuk dat het gevolgt hebt. Lieve groet terug !
  5. Monique:
    29 september 2022
    Hoi Karin. Bedankt voor de mooie verhalen over je belevenissen daar en fijn dat je er zo van genoten heb. Ik wens je een hele goeie reis terug en tot snel 😘
  6. Bernadette van Waas:
    29 september 2022
    Het was heel leuk je te lezen en zo te volgen.
    Goede reis terug
  7. Karin:
    Dank je Bernadette.
  8. Jorike:
    Hey Karin,
    Het was superleuk om je te volgen tijdens deze fantastische reis.
    Jammer he dat het alweer voorbij is, maar er komen vast wel weer nieuwe uitdagingen op je pad:)
    Goeie reis terug en tot snel!
  9. Karin:
    30 september 2022
    Dank je wel Jorieke. We spreken gauw weer eens af.