De vlucht

30 september 2022 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Nu is het dan echt zo ver. Ik ben nu op de luchthaven JFK . Gisteren avond voor het laatst gescrabbeld en een laatste fles wijn. Alles gepakt en klaar voor vertrek. Jammer dat het voorbij is. Maar de moeite waard. Wat heb ik genoten. En wat een lieve vrienden heb ik daar. En nu op naar m'n lieve vrienden en familie in Nederland.  Die heb ik natuurlijk ook gemist. Ik ben nu het wachten hier op de luchthaven wel zat. Ik was er al vroeg.  Ik had the shuttle wat eerder laten komen omdat de reis op de heenweg wel heel lang duurde. Er moesten overal mensen afgezet worden.  Maar nu was het een heel ander verhaal. Ik zat in m'n eentje in de limousine. En ook nog een erg vriendelijke chauffeur.  Rechtstreeks naar de luchthaven. Dus alle tijd....want m'n vlucht was ook nog vertraagd.  Ik heb er maar wat van gemaakt. En heerlijk gegeten van de rosbeef broodjes, de lekkerste ooit gegeten. Felicity had ze speciaal voor mij gekocht bij een delicatesse winkel bij haar in de buurt. Heerlijk. En nu schiet het al weer op. Morgen ochtend om 09.00 zet ik voet op Hollandse bodem.  En dan maar wat bijslapen.  Terug is altijd lastiger.je mist een  nacht. Lieve mensen, ik hoop jullie binnenkort weer te zien. Over precies een uur en drie kwartier stijgen we op. Bye bye America.