Riverside drive

1 september 2022 - Central Park, New York, Verenigde Staten

Het was een lange dag. Een hele reis. Ik zag er dit keer erg tegen op. Echt niet normaal. En dit ken ik ook niet zo van mezelf.

Het is ook wel een andere situatie. Veel gebeurd de laatste paar jaar. En veel gebeurd in de wereld. Minder zekerheden. Dus dat maakte het toch wel spannender. De corona   schiphol,perikelen,treinstaking, en met me zelf is ook het een en ander gebeurt.

Maar wat een goede reis heb ik gehad. Zoveel vriendelijke en behulpzame mensen. Ik had assistentie aangevraagd.  Daar was ik echt mee geholpen. Echt fantastisch. Vooral JFK is een doolhof en zo groot. En lange rijen....Heel fijn dat iemand je daar doorheen loodst. Het was een hele lieve jongen met een mexicaanse achtergrond. Ik vertelde een beetje over me zelf en dat ik zo blij was om m'n Amerikaanse vrienden weer te zien. Hij vond het heel erg leuk om mensen te verwelkomen in Amerika. Hij vertelde over z'n werk dat hij met zoveel plezier deed. Dat was te merken ! Hij maakte het waar en ik voelde me the queen.Hij hoopte me over 4 weken weer te zien. De kans klein but you never know....ha ha

Bij de uitgang van JFK de shutle gebeld. Ik kwam toevallig in kontakt met een dame uit Utrecht. Haar eerste keer in NYC. Nou  dat was leuk. Ik was haar gids en zijn naast elkaar gaan zitten. Indrukwekkend zo'n eerste keer.ik heb dat nog steeds. Een hele reis richting Manhattan.  De shuttle stopt bij verschillende adressen. Mijn Hollandse reisgenoot ging er bij Times Square uit.  Ik bleef als laatste over....en eindelijk kwam ik aan in Riverside drive. 19.30 uur Amerikaanse tijd. Vier en een half uur na dat het vliegtuig geland is.

Maar ik ben er. En na een warm welkom , een glas wijn en heerlijke pasta ben ik om 21.00 in  bed gerold.  Bewustoos ...en nu ben ik er weer. Goed geslapen, ontspannen, en klaar om het avontuur aan te gaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sia:
    Fijn dat je er bent.
    Geniet ervan Karin. 🙋‍♀️😘
  2. Hanny:
    1 september 2022
    Fijn dat je safe aangekomen bent en leuke mensen hebt ontmoet
  3. Monique:
    1 september 2022
    Fijn dat je goed ben aangekomen en nu gaan genieten🥂