Afscheid Eastport

9 september 2022 - Eastport, Maine, Verenigde Staten

Vanavond heerlijk gegeten , lekker vis met uitzicht over de baai.

Morgen al weer huiswaards. Het is voorbij gevlogen. Morgen is het piraten festival.  Dat zullen we helaas niet mee maken.

Ik had nog wel gehoopt om Jack Sparrow te ontmoeten....Heb ik eindelijk eens een 2 persoonskamer....Geen Johnny Depp helaas. Hij zal nog wel te druk zijn met al die toestanden rondom z'n scheiding. Hier is de  hele stad  omgetoverd tot een groot piratenfestijn. Overal vlaggen, foodtrucs, boten in de haven. Het blijkt het laatste festijn van de zomerperiode te zijn. Ik ga nu eindigen met een foto van de "Harvest moon. De betekenis hiervan is dat deze volle maan in september al vroeg schijnt. De boeren zijn daardoor in staat om de oogst op tijd binnen te halen. Het is tevens het einde van de zomer.Wil je helemaal in de stemming komen....zoek dan op you tube of spottify het nummer van Neil Young HARVEST MOON.  Zo mooi !!!!

1. Hanny:
    Hoi Karin,
    Wat een prachtige foto.
    Ja jammer van Johnny Depp maar lijkt mij niet het type man voor jou,
    Piratenfestival wat heerlijk.
    Hebben we in nederland ook maar ik denk met een andere insteek.
    Nog heel veel plezier
  2. Sia:
    Heel mooi Karin.
    Nog een gezellige afsluiting. 🥂🌠
  3. Stieneke:
    9 september 2022
    Zo'n reisverslag is leuk Karin. Vind het erg leuk om te lezen. Wat een herinneringen in het land van jouw ervaringen, 2 x een jaar, contacten die je nu weer kunt her-nieuwen en onderhouden. Mooi lied ....geluisterd, mooie sfeer! Liefs van ons,♡.
  4. Karin:
    Ja mooi hè.
    En Harvest moon kende ik al uit de jaren 80. Niet wetend dat het 1 an Ron's lievelingsnummers was. Ze hebben er gisteren nog samen op gedanst !
  5. Bernadette van Waas:
    9 september 2022
    Leuk om je verhalen te lezen Karin.
    Geniet van deze mooie reis.
  6. Gerrie:
    11 september 2022
    Wat hou je ons goed op de hoogte, geniet maar 😘
  7. Monique:
    11 september 2022
    Heb je weer prachtig geschreven. Leuk om te lezen 👌😘
  8. An Aben:
    12 september 2022
    Hoi Karin, wat fijn te lezen dat je zo hebt genoten van je langverwachte reis 👌✈️
  9. Karin:
    13 september 2022
    Ja, echt heerlijk. Heel ontspannen allemaal.