Brooklyn botanic garden

19 september 2022 - Central Park, New York, Verenigde Staten

Lieve mensen,

Japanse sfeer

Ik begreep dat het nu in Nederland herfstig begint te worden. En we hebben die regen nu natuurijk hard nodig. Toch ben ik blij dat ik het nog even kan uitstellen. Het is hier nog steeds erg warm. Gisteren 30 graden. Maar ik dacht , zo'n botanische tuin moet te doen zijn.

In vergelijking met de stad is dat natuurlijk ook zo....maar het was me nog warm genoeg. Ik hsd niet gedacht dat het zo groot zou zijn. De reis er naar toe was heerlijk. Airco in de metro en toch wat minder mensen omdat het zondag was. Wel een aardig stukje reizen naar Brooklyn. Leuk, ik hou er wel van. En het was de moeite waard. De meeste mensen die me kennen weten dat ik groot fan van Neil Diamond ben. Hij komt uit Broolyn  dus ik vroeg me nog wel even af of hij hier vroeger ook gelopen zou hebben. Vast wel ! Leuk idee....  Ik had savonds wel de knollen op. Hebben we het ook nog heel laat gemaakt.  Een film over Aritha Franklin gekeken en van het een kwam het ander. Nog meer muziek en een wijntje er bij. Maar goed  we hadden vandaag weer zo'n warme dag dus een relaxte dag ingelast.

Ik wil iedereen bedanken voor het mee leven en de leuke en warme reacties.  Word vervolgd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sia:
    Mooie foto weer Karin.
    Heerlijk dat je zo geniet. 🌺🌳🌻🌲
  2. Hanny:
    Ziet er geweldig uit!
    Het is hier inderdaad herfstig.
    Veel plezier
  3. Walter:
    20 september 2022
    Voor de niet-Tukker: De knollen op hebben. Je bent ontzettend moe en wilt eigenlijk het liefste slapen. In Twente heb je dan de knollen op.
    (Ik kende het niet en het staat niet in de Grote Van Dale.) Grappige uitdrukking.
  4. Karin:
    20 september 2022
    Bedankt voor de aanvulling Walter. Ik heb me niet gerealiseerd dat dit een Twentse uitdrukking is. Kun je nagaan. En ik red me ook nog aardig in New York. Hoewel ik denk dat een Engelse vertaling hier van ook niet te begrijpen is. Lost in translation.
  5. Bernadette van Waas:
    21 september 2022
    En weer een heel mooie foto