Columbian university

19 september 2022 - Central Park, New York, Verenigde Staten

Er gebeurd zoveel, dus voor ik het vergeet de dag van gisteren.... River, een goede vriendin van felicity kwam lunchen. Ik had haar al eerder ontmoet tijdens een Syrup festival. Daar was m'n zus Irene ook bij aanwezig. Irene, je krijgt de hartelijke groeten van haar. Na de lunch op pad. Eerst een expositie en daarna de University. Dat vond ik erg mooi. Heel bijzonder zo midden in de stad al dat groen, prachtige sculpturen en oude gebouwen. Zie de foto's.

• River had er vroeger ook nog gewerkt.en ze kon er veel over vertellen. De kapel die juliie zien was prachtig. Het blijkt een fantastische acoustiek te hebben. En nu blijkt dat Art Garfunkel er erg van gecharmeerd was. En dat hij daar Bridge over trouble water heeft ingezongen. Toch heel bijzonder dat je daar dan bent. Met River heb ik museum afspraken gemaakt.  Ik kan me geen betere gids wensen.geweldig ! Ze weet erg veel en is ook lidvan een aantal musea.
  • Word vervolgd.

20220917_16311420220917_16201420220917_162239

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stieneke:
    19 september 2022
    Hoi Karin, lekker op pad met een goede gids, kan niet beter. Mooie Witte Hibiscus bloem bij "de denker"(?)
  2. Hanny:
    19 september 2022
    Dat ziet er allemaal erg mooi uit!
    Veel plezier bij alle musea bezoeken
  3. Nico:
    20 september 2022
    Hallo Karin, wederom genieten van jouw verslag.
    Als volleerd NY kenner kom ik nog eens de nodige info bij je halen.
    😃👍