Columbian university

19 september 2022 - Central Park, New York, Verenigde Staten

Er gebeurd zoveel, dus voor ik het vergeet de dag van gisteren.... River, een goede vriendin van felicity kwam lunchen. Ik had haar al eerder ontmoet tijdens een Syrup festival. Daar was m'n zus Irene ook bij aanwezig. Irene, je krijgt de hartelijke groeten van haar. Na de lunch op pad. Eerst een expositie en daarna de University. Dat vond ik erg mooi. Heel bijzonder zo midden in de stad al dat groen, prachtige sculpturen en oude gebouwen. Zie de foto's.

• River had er vroeger ook nog gewerkt.en ze kon er veel over vertellen. De kapel die juliie zien was prachtig. Het blijkt een fantastische acoustiek te hebben. En nu blijkt dat Art Garfunkel er erg van gecharmeerd was. En dat hij daar Bridge over trouble water heeft ingezongen. Toch heel bijzonder dat je daar dan bent. Met River heb ik museum afspraken gemaakt.  Ik kan me geen betere gids wensen.geweldig ! Ze weet erg veel en is ook lidvan een aantal musea.